bali1

Test Bali Catspace

Provjereni Balijev koncept na novom modelu Catspace pruža 20 posto više prostora od konkurencije

Krajem listopada zajedrili smo novim Bali Catspaceom u plitskom akvatoriju i uvjerili se koliko doista ima prostora na ovom najvećem malom katamaranu i zbog čega je Bali u relativno kratkom razdoblju stekao dobru reputaciju, a popularnost mu raste. Odgovor je u dobrom omjeru uloženog i dobivenog. U slučaju katamarana te dvije stavke su novac i prostor, a Bali je šampion u prostoru zbog inovativnog pristupa dizajnu kokpita sa salonom, koncept koji se provlači na svim njihovim dosadašnjim modelima.

Riječ je o dosad drugom po veličini modelu francuskog brodograditelja, čiji su modeli od predstavljanja 2014. godine doživjeli veliki uzlet. Bali Catamarans je podbrend Catana grupe, točnije dio R&D odjela tvrtke poznate po gradnji brzih prekooceanskih katamarana Catana Catamarans.

bali2

Na segment Bali odlučili su se kada su htjeli napraviti kvalitetne katamarane po pristupačnijim cijenama za šire tržište. Proizvodnja se odvija na dva mjesta u Francuskoj, u Canet-en-Roussillonu na mediteranskoj obali i u Maransu na atlantskoj obali Francuske, u blizini poznatog brodograditeljskog grada La Rochellea. Uz Fountaine Pajot i Lagoon, Bali je među najvećim brodograditeljima dvotrupaca s jedrima u svijetu. Zapošljava preko 250 ljudi, a od predstavljanja prvog modela 2014. do danas je stvorio posao vrijedan preko 60 milijuna eura. Naravno, katamarani Bali velik dio svog uspjeha duguje trenutnoj popularnosti katamaranskog tipa brodica, ali mora im se priznati da su na valu katamanije dobro zajahali.

Razlika je očita, ali funkcija je ista

Istina je da se svi modeli Bali na prvu doimaju sličnima, ali tako je to kada pogodiš dobru kombinaciju. Dok radi, ne mijenjaj. Naravno, to je prepoznatljivost brenda, linija i koncept, kao što rade i druga svjetski poznata brodogradilišta. Razlika u modelima prvenstveno je u duljinama, a zatim i u svemu drugome. Catspace ima oko 20 posto veću površinu od konkurencije u istoj klasi, što može zahvaliti velikom letećem mostu i solidnom spoju dvaju trupova po čitavoj duljini. (…) Više pročitajte u 258. broju Mora.

Tekst i fotografija: Teo Marević

*Tiskano izdanje potražite na kioscima ili digitalno izdanje putem Google Play i AppStore aplikacija, kao i u našem webshopu.

bali3