
Prošli kroz pandemijsku neveru
Pokušali smo, razgovarajući s nekoliko vlasnika brodova u charter managementu, saznati što ih je motiviralo da se upuste u takav posao i kako su poslovali prošle dvije godine
More magazin već je dvadeset osam godina vodeća revija u Hrvatskoj kad je o plovidbi i plovilima riječ. Autori tekstova i fotografija žive i razumiju more.
Pokušali smo, razgovarajući s nekoliko vlasnika brodova u charter managementu, saznati što ih je motiviralo da se upuste u takav posao i kako su poslovali prošle dvije godine
Rijeka se razvila u projektantski hub u kojem u pedesetak tvrtki gotovo 1000 projektanata radi za naručitelje iz cijeloga svijeta. Posjetili smo neke od pionira te djelatnosti
Sezona se polako primiče kraju, vrijeme je da proanaliziramo koliko je bila uspješna i kako su poslovale tvrtke koje čine hrvatsku nautiku
Rekordni godišnji porast broja prodanih izvanbrodskih motora u SAD-u, ali nismo ni mi za bacit’
Gradi se ili planira graditi nekoliko vrlo zahtjevnih marina koje će pokazati jesmo li vrijedni obale koju smo baštinili
Zbrajajući, oduzimajući i pitajući, pokušali smo saznati kako je uistinu prošla ova, zahjevna, nautička sezona
Dobra trećina hrvatskog nautičkog prihoda ovisi o čarteru, a proljetni mjeseci otišli su u vjetar
Gospodarstvenici pozdravljaju državnu pomoć i zadržali su optimizam, a sve nade polažu u dobru nautičku sezonu
Suočene s opasnošću mnogo većom od velike krize 2008. godine, hrvatske nautičke tvrtke se organiziraju
i traže izlaz.
Svjetski problem može se riješiti samo na svjetskoj razini
Zašto je naša obala postala najjače bareboat čarter odredište i kako se to dogodilo kazuje nam šest aktera tog procesa
I kad smo tiskali prvi broj Mora Hrvatska je u mediteranskim okvirima bila lijepo nautički razvijena zemlja, ali promjena u njihovom broju i kvaliteti u ovih 25 godina je ogromna