prin1

Najmanju jahtu iz Princessove V game vidjeli smo prvi put na sajmu u Düsseldorfu prošle godine. Razvijena na tragu i konceptu superpopularne tridesetdevetke, dizajnom i nizom inovacija ne samo da prati trendove nego i iskoračuje u razdoblje u kojem će, bez sumnje, zadržati poziciju jednog od najboljih i najprodavanijih plovila u klasi. Ulazni model za Princessovu V seriju ustanovljenu još tamo 1996. godine kad je V 39 najavila zamjenu do tada neprikosnovenih Riviera uvijek je brodogradilištu bio važan. Imati zadovoljnog kupca najbolja je promocija, a uz to je vrlo vjerojatno da će ostati vjeran brendu i kad se odluči na novi, obično i veći brod. Zato smo se s puno gušta ovog, kad već nismo mogli prošlog ljeta, ukrcali na V40 spreman za novog vlasnika koji ga je sutradan dolazio preuzeti.

prin2

V40 već na prvi pogled potvrđuje da Princess u svojim rukama čvrsto drži ono što bismo nazvali klasikom. I ovaj put je riječ o gotovo idealnoj kombinaciji veličine, stila, rasporeda i cijene koja već više od dvadeset godina uspijeva zadržati svoju konceptualnu čistoću. A to je za sport cruisere možda i od odlučujućeg značaja. Linije četrdesetice su moderne, dinamične i već izvana kazuju da se radi o potentnom brodu. Taj dojam osnažuju dugački tamni lučni prozori koji se protežu uzduž trupa kako bi potpalublje učinili punim prirodnog svijetla. I prije nego što se na njega zakorači jasno je da na brodu ima pregršt prostora na otvorenom u prostranom kokpitu koji se naravno, za lošeg vremena učas zakriva. A tu su i velika krmena platforma na koju se smješta tender i sunčalište na pramcu.

prin3