vieuxport_1500x500-min1111

Ljetna turistička i nautička sezona je pri kraju, a to znači da počinju nautički sajmovi i nagovještaj iduće godine. Donosimo kratak pregled najvažnijih sajmova počevši s onim u Cannesu koji počinje sutra, 10. rujna, i traje do 15. rujna, a na kojem će se održati najveći broj premijera, čime Cannes nosi titulu najvažnijeg.  Nakon prošlogodišnjeg uspjeha, novo 42. izdanje nosi i neke promjene. Sve jedrilice bit će izmještene u zasebnu luku Porto Canto s oko 110 novih primjeraka, dok će u luci Vieux Port biti izložena prestižna plovila najvećih svjetskih brodogradilišta u sedam sektora, dok će ukupno na sajmu biti izloženo preko 600 plovila. Tijekom trajanja sajma u Cannesu, 13. rujna počinje još jedan sajam, onaj u Southamptonu na jugu britanskog otoka. Prošle godine proslavio je okruglih 50 godina, na kojem se predstavilo još više brendova, brodova i proizvoda nego ikad prije.  Unatoč najgorem vremenu u posljednjih 35 godina, prošle godine posjetilo ga je preko 100 tisuća ljudi. Pet dana kasnije počinje onaj na francuskoj atlantskoj obali, u gradu La Rochelle. Sajam Grand Pavois La Rochelle ove godine okupit će oko 800 izlagača s izloženih oko 750 brodova. Tijekom šest dana održavanja ovaj sajam posjeti oko 80 tisuća ljudi. Osim velikog broja izloženih brodova, ovaj sajam za razliku od onog u Cannesu ima i veliku ponudu sportske i druge nautičke opreme. Dan poslije, 19. rujna počinje najveći nautički sajam u Europi, Salone di nautico u Genovi i traje do 24. rujna. Prošle godine sajam u Genovi posjetilo je 174 tisuće ljudi, bilo je izloženo oko 1200 brodova, s rastom posjetitelja od 16 posto, pa je za očekivati da će brojke ove godine biti još veće. Od 21. do 29. rujna u Friedrichshafenu održava se 58. Interboot sajam na sjevernoj obali Bodenskog jezera. Ove godine će oko 500 izlagača izlagati u gotovo svim sektorima koji se tiču brodova, plovidbe i vodenih sportova. Novost su dva nova izlagačka mjesta. U Hali 3 sajam vodenih sportova podizati će svijest o utjecaju na okoliš, a u Green Power Area sve će se vrtjeti oko održivog i alternativnog pogona na i oko vode, dok će Rethink Plastic Area biti fokusirana na zaštitu oceana. Na sajmu će posjetitelji imati na raspolaganju električne skutere i bicikle za testiranje na testnim trakama. Domaći sajam, Biograd Boat Show  počinje 17. listopada, na kojemu ove godine očekujemo neke promjene i novitete. Uz prošlogodišnje rekorde – 310 izlagača, 16 tisuća posjetitelja te 320 izloženih plovila, ove godine najavljeno je razvijanje u smjeru podizanja kvalitete organizacije i ponude, a poseban naglasak stavljen je na B2B događaj, odnosno Croatia Charter Expo u sklopu sajma.