Čak i oni koji tek površno prate kretanja u automobilskoj industriji, mogli su primijetiti da je u posljednjih desetak godina jedan od najbrže rastućih segmenata onaj malih i kompaktnih SUV vozila. U tu igru odnedavno se uključila i u nas vrlo cijenjena japanska Mazda.
Nakon globalnog uspjeha svojeg broj većeg SUV modela CX-5, koji je pred tri godine ujedno bio i promotor Mazdinog dinamičnog KODO-dizajna te revolucionarne SKYACTIV tehnologije, Mazda je proljetos na tržište lansirala i manji model CX-3. Taj automobil predstavlja još agresivniju interpretaciju KODO-dizajna s još oštrijim i izražajnijim linijama karoserije te nudi upravo onakav doživljaj vožnje kakav je i vizualni dojam koji CX-3 ostavlja na vozača.
Kao jedan od najlakših modela u svojoj kategoriji pogonjen je agilnim SKYACTIV motorima: dvama benzincima relativno velikog obujma od 2,0 litre koji se nudi u izvedbama sa 120 ili 150 konjskih snaga, te novorazvijenim dizelašem obujma 1,5 litara koji pruža 105 konjskih snaga pa pršti dinamikom i pritom troši iznenađujuće malo goriva.