mimi1

Kad mi je Gordan Zadro, vlasnik Navis Marina, kazao da u Novom Vinodolskom ima lijepog novog Mimija 8.50 Cabin i da ga dođem isprobati, odmah sam pristao iz dva razloga. Jedanput smo već plovili sličnim brodom i malo ga predstavili, ali bio je to tip 8.50 Sport koji se u kabinskom dijelu znatno razlikuje pa me zanimalo koliko su u brodogradilištu Mimi unaprijedili brod. Uz to, kako smo ga mogli dobiti čitav dan na raspolaganje, a morali smo i inače u te krajeve, poveo sam sa sobom Marka Vučetića i mog Miha pa smo se svi ukrcali u brod i provjerili kako je na njemu kad nas ima troje i kakva bi se đita s njim mogla napraviti. Osim toga bio je to Mimi s jednim snažnim Yanmarom od 260 KS pa smo mu mogli dobro odmjeriti mogućnosti. U Vinodolskom kanalu je tog dana puhala bura, more je bilo valovito i mogli smo mu dobro ocijeniti manevarske i maritimne sposobnosti.

O brodogradilištu Mimi i tom tipu talijanskog modernog guca kod nas se puno znade. Još prije dvadesetak i više godina nekoliko se brodograditelja predvođenih Cataldom Apreom dosjetilo graditi moderne, dobro dizajnirane brodice i jahte koje izgledom podsjećaju na tradicionalne, a na moru se ponašaju u skladu s novim vremenima. Uspjeh je bio instantan, a ako ste u doba prije krize obilazili najveći tamošnji nautički sajam u Genovi onda ste mogli naići na barem dvadesetak izlagača koji su radili sličan tip broda. Neki su bili luksuzni, neki jako luksuzni, a neki skromni. Bilo ih je svih mogućih dimenzija od sedam pa do dvadesetak metara. Naravno, kriza od koje se domaće talijansko tržište još nije oporavilo je učinila svoje i broj onih koji su je uspješno prevladali je mali. Među onima koji su je s uspjehom apsolvirali je i Mimi. Između ostalog jer su brodove stalno unapređivali, podizali im kvalitetu općenito i gradnjom u vakuumskoj infuziji, stalno dorađivali modele i tako uspjeli nedostatke domaćeg tržišta nadoknaditi na inozemnima.

mimi2

mimi3