elan1

U ovih skoro dvadeset pet godina od kada postoji More isprobali smo sve Elanove krstaše, čak i one poput Elana 31, 34 i 43, sagrađene prije ožujka 1995. godine kad je tiskan prvi broj našeg magazina. Bili smo i prvi medij u svijetu čiji su urednici jedrili s Elanom 333, 45, 40, 285, Impressionom 434 i GT-om 5. Ipak, jednu smo jedrilicu iz Begunja preskočili testirati. Impression 45 nam je nekako promakao. Kako se to dogodilo ne znam ni sam. Ali, rekli bi oni što za razliku od mene vjeruju – ima Boga. U Elanu su odlučili baš taj brod ozbiljno redizajnirati. Njegovu evoluciju nazvali su Impression 45.1, a nama pružili priliku zajedriti s prvim sagrađenim primjerkom pred Portorožom i tako njime zaokružiti listu svih Elana s kojima smo jedrili.

Dovršetak ovog projekta obilježio je na svoj način i otvaranje novog razdoblja u Elanu. Prije nešto više od dva mjeseca okončana je vlasnička promjena u Elanu. Preuzeo ga je finski KJK Fond III koji raspolaže s 250 milijuna eura privatnog kapitala i ozbiljno ulaže u tvrtke koje proizvode za sport u baltičkim i balkanskim zemljama pa se očekuju snažnija ulaganja i u Elanovu nautičku diviziju koja bi trebala rezultirati i redizajnom postojećih i gradnjom nekih novih modela. (…)

Impressione općenito krase dobre karakteristike kod jedrenja, izdržljivost, udobnost i kvalitetna izrada, a Elan trenutno gradi tri modela Impression linije dužine 40, 45 i 50 stopa. Pretpostavljam da su za redizajn najprije odabrali četrdesetpeticu jer je ta veličina broda prilično zastupljena u čarter tvrtkama, a i dosta je kupuju i privatni vlasnici. (Više pročitajte u Moru.)

elan2

elan3