B2B na Stockholm Boat Showu

Sezona se približava, najave su dobre, ali borba za svakog gosta traje. U Stockholmu je održana radionica hrvatskih čarter kompanija sa švedskim turističkim agencijama uz nastup HTZ-a.

IMG_2253

segling2016Dobro je poznato koliko su sjevernjaci zaljubljeni u plovidbu. Šveđani, Norvežani, Finci i Danci poznati su pomorci i priznati i brojni nautičari. Srećemo ih po svim morima svijeta pa i na Jadranu ali ne u onolikom broju koliko bismo to željeli. A riječ je o ljudima koji plove puno i to u razdobljima prije i poslije glavne turističke sezone i uz to su odlični potrošaći.

Naravno, da bi ih se privuklo u većem broju potrebno je mnogo. Nije dovoljna samo lijepa obala – uostalom i njihova je takva – već i dobra ponuda, mnogo izravnih letova do jadranskih zračnih luka, suradnja s tamošnjim turističkim agencijama i nadasve dobra promocija. A kako se iz godine u godinu naša ponuda poboljšava i letova je sve više bilo je logično da se pokuša inovirati i dopuniti promociju na najvećem od tih tržišta. Radionica B2B na Stockholmskom sajmu svakako je pokušaj vrijedan truda. Okupila je pedesetak naših tvrtki i švedskih agenata. Uz nju organiziran je i klasičan sajamski nastup, važan zbog 90000 posjetitelja koliko ih ova izložba ima. Za tu priliku, na traženje mnogih sudionika po prvi put priredili smo našu publikaciju Plovidba u Hrvatskoj na švedskom jeziku uz manji dio o marinama i propisima na engleskom.

 

photo[4]