Absolute 58 Fly

Iako još prije petnaestak godina Aboslute nije niti postojao, danas je to respektabilni škver s velikom gamom i uspješnom prodajom na svim kontinentima

DSC_1294

Više nego dobro sjećam se svibnja 2004. godine i nautičkog sajma Internautica na kojem se prvi put u Jadranu pojavio Absolute 45 Open. Bio je to jedan od tri ili četiri modela koje je tada u ponudi imao mladi, relativno nepoznati škver s Apeninskog poluotoka, osnovan samo dvije godine ranije. Ipak, to nije bio još jedan od brojnih neuspjelih pokušaja talijanskih “poduzetnika” koji su za cilj imali uzeti dio “kolača” na brzorastućem tržištu motornih jahti srednje veličine, na brzinu pokupiti nešto profita pa čak i “oprati crni novac”, a bez dugotrajnog i skupog ulaganja u razvoj i kvalitetu plovila.

DSCF4242

Iza projekta Absolute stajala su tada, kao i danas, dva Talijana, hrabri i poduzetni Marcello Bè i Sergio Maggi, no njihov je plan bio potpuno drugačiji: postupno se razvijati i predstavljati nove, atraktivne modele dobrog povoljnog omjera cijene i kvalitete. Godinu ranije, Angelo Gobbi prodao je svoj legendarni škver Gobbi Marine grupi Azimut-Benetti, no kako to obično biva nije mogao mirovati i uživati u velikom iznosu koji je dobio već je odlučio pred sebe staviti nove izazove i ponovo se baviti onime što najviše voli – brodovima, pa se ubrzo pridruži dvojici spomenutih početnika-brodograditelja. Time je u Absolute stiglo ogromno iskustvo u gradnji i plasmanu motornih plovila, ali i svježe ideje te inovativni duh koji i danas karakterizira tvrtku. A plan o postupnom rastu i razvoju, potpomognut Angelom i njegovom kćeri Patrizijom, i više je nego ostvaren, pa je škver uspješno prebrodio krizu u kojoj se ulagalo u nove tehnologije i modele, prilagodbu budućim trendovima te u globalni marketing i distribuciju. Tako je Absolute iz krize izašao jači nego ikada, s novim, vrlo atraktivnim modelima i snagom kakvu nisu u tom trenutku imali ni mnogo veći i jači konkurenti, s kojima sada ravnopravno pariraju u svakom pogledu.

DSC_1136